Najčastejšie otázky k nákupu

Drahí naši zákazníci,

pripravili sme si pre Vás článok, kde sa dozviete odpovede k najčastejším otázkam, ktoré dostávame. Uľahčíme vám tým nakupovanie a ušetríme čas, ktorý by ste na zisťovanie potrebovali..


"DOVOLÁM SA NA ZÁKAZNÍCKEJ LINKE REÁLNEJ OSOBE?"

Samozrejme, že áno. Naša zákaznícka linka poskytuje reálne informácie v reálnom čase a na jej fungovanie nevyužívame žiadnych robotov či umelú inteligenciu. Zaručujeme vám tak konkrétne informácie o stave skladu, priebehu objednávky a problémy riešime okamžite, keď nás o to zákazník požiada.

"KEDY MI BUDE OBJEDNÁVKA DORUČENÁ?"

Objednávky pripravujeme a expedujeme v čo najkratšom čase, avšak záleží aj od druhu produktu, pri platbe vopred cez platobné brány či prevodom Vám objednávka bude doručená zhruba o 2-4 pracovné dni. Pri platbe na dobierku sa táto doba môže predĺžiť až o 2-3 pracovné dni. Táto informácia je uverejnená aj v košíku a našich obchodných podmienkach. Avšak konkrétne informácie k vašej objednávke sa môžu líšiť vzhľadom k druhu tovaru. Preto Vám odporúčame zavolať dopredu a informovať sa o stave vašej objednávky, kde vám kolegovia vedia presne prezistiť konkrétny stav vašej objednávky.

"AKO ZAPLATÍM PRI PLATBE PREVODOM?"

Pri voľbe "platba prevodom" dostanete vystavenú faktúru a po preposlaní potvrdenia o zaplatení alebo po pripísaní finančných prostriedkov na účet začneme objednávku vybavovať. Ak však potrebujete objednávku čo najskôr a objednávku ste vytvárali cez víkend alebo sviatok, stačí ak nám zašlete platbu na IBAN: SK6011000000002944109862 a ako variabilný symbol uvediete číslo vašej objednávky.